Veelgestelde vragen
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag!
Binnen de 2 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail. Het kan hierbij voorkomen dat deze in de spambox terecht komt. Is dit niet het geval, dan liep er mogelijk iets mis: contacteer onze klantenservice.
Ben je niet thuis wanneer we je pakketje bezorgen of heb je de bezorger gemist? Wij zullen twee bezorgpogingen doen om het pakket bij je af te leveren. Eventueel wordt het pakket aangeboden bij de buren, indien dit niet wenselijk is dien je dit duidelijk als opmerking bij de bestelling te vermelden.
Na de 2e bezorgpoging wordt het pakket maximaal 3 weken bewaard op een postkantoor bij je in de buurt.
Je zult van ons per e-mail een track & trace code ontvangen zodat je online het pakket kunt volgen.
Kwam de bezorger nooit langs? Het spijt ons dat je bestelling niet geleverd werd. Contacteer ons met je ordernummer en bezorggegevens.
Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd.
Onderaan de pagina bij het kopje 'Overige' kan je je retour aanmelden.
Voor vragen kun je ons altijd mailen
Het is belangrijk dat wij uit het pakket op kunnen maken van wie het afkomstig is. Zonder duidelijke informatie van wie het pakket afkomstig is kunnen wij de retourzending NIET in behandeling nemen!
De producten moeten ongedragen en in de originele verpakking worden teruggezonden. Pas schoeisel binnenshuis om sporen en krassen te vermijden. Als we een bestelling ontvangen die niet langer geschikt is voor verkoop, wordt die mogelijk naar je teruggestuurd.
Teruggezonden producten moeten veilig verpakt worden om schade te voorkomen. Je bent verantwoordelijk voor de staat van de producten tot wij ze terug ontvangen.
Alle kleding en accessoires moeten ongedragen en met alle originele verpakking en labels teruggezonden worden.
Alle bestellingen worden onderzocht en verwerkt voor een terugbetaling. Wil een nieuwe maat of stijl wil, moet dit aangeven.
We raden aan dat je het verzendbewijs bewaart tot we bevestigen dat we je retour goed ontvangen hebben.
Wanneer we je retour ontvangen, zullen we die onderzoeken en verwerken. Eén keer per week verwerken wij de retours, het kan dus een paar dagen duren voordat je van ons hoort. Je ontvangt een e-mail wanneer we je terugbetaling hebben doorgevoerd. Het kan echter 7 werkdagen duren voordat het op je rekening verschijnt.
Het is ons doel om retours terug te betalen binnen de 14 dagen na het ontvangen van de producten in ons magazijn. We betalen je terug volgens dezelfde betaalmethode die je gebruikte om de oorspronkelijke bestelling te plaatsen.
Je ontvangt een e-mail wanneer we je terugbetaling hebben doorgevoerd. Daarna kan het echter 3 tot 7 werkdagen duren voordat het door je bank verwerkt wordt en op je rekening verschijnt. Gelieve je retourpakket met een trackingservice te verzenden en 21 dagen te wachten voordat je ons contacteert over de status van je retourzending.
Onze kortingsbonnen zijn niet geldig op producten in sale. Ga na dat de code exact werd ingegeven zoals die is weergegeven, inclusief hoofdletters en andere tekens. Let erop dat er geen spaties voor/in/na de code staan. Controleer ook de algemene voorwaarden inzake looptijd en gebruiksvoorwaarden van de code.
Ervaar je nog steeds problemen met je kortingscode? Aarzel dan niet om onze klantenservice te contacteren met de details van de code die je probeert te gebruiken.
We accepteren betalingen via Paypal, iDEAL, Bancontact, achteraf betalen, creditcard en overboeken.
Veel kleding producten hebben een eigen maattabel. Is dit niet het geval dan kun je de algemene maattabel aanhouden. Je kunt deze vinden in het menu onderaan elke pagina.
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag!